跳到主要內容

精選文章

各大通路搶先看!

藍男色實體門市 還怕找不到地方買嗎? 趕緊從下面搜尋離家裡最近的店面!

總瀏人次

WHOSEMAN NO.52 昱辰

WHOSEMAN    NO.52   昱辰




我的職業是餐廳服務生,
對服務很有熱忱
也喜歡看到用餐的客人充滿笑容與滿足的表情,
而這是這份職業所帶給我的成就感。

收到寫真邀約
我真的很驚訝,畢竟我不是屬於運動類型的男生,
沒有很帥的外型和健美的身材,
但是真的很高興能被邀請拍攝寫真就是了。

拍攝時的我其實相當緊張,
尤其當需要拍攝勃起畫面的時候,

加速的心跳幾乎讓我忘記了呼吸,從來沒有這樣大膽放肆的感覺,
很赤裸,很害羞,希望大家喜歡。


My profession is a restaurant waiter and I am very enthusiastic about the service.
Besides, I love to see customers' satisfied faces after my service
That let me have the achievement feeling

I was very surprised that the publisher invited me to be a model of the photo album.

After all, I am not a sports boy, 
I don’t have a handsome appearance and a muscular body,
but I am still very honored to be invited.

I was actually quite nervous when shooting,
especially when I needed to take an erection.

Accelerated heartbeat almost makes me forget to breathe,
I never felt so bold and unbridled. This is very naked,
I am very shy. Hope you ' ll like it!




關注更多BLUE MEN資訊 -臉書



立即加入@LINE好友
LINE搜尋 @krg7738e
或按此網址 line://ti/p/%40krg7738e
各種男模最新動態立即擁有!!

😍😍😍















陽 光 型 男

昱 辰

【 硬 挺 全 見 版 】




留言

熱門文章